петък, 14 април 2017 г.

Scott Quigg rodina obchod s hranolkami otvorená pre podnikanie - a vstupenky Carl Frampton

Scott Quigg očakáva svojej rodiny čip obchod dostávať podporu v podnikaní, jeho zjednotenie názvu boj s Carlom Frampton blíži.

WBA super-Bantamweight majster čelí jeho dlhoročný rival 27. februára Manchester Arena v jeho snahe o titule Frampton je IBF a dokázať, že je Británia je najlepší

Vstupenky do boja. - najväčší z jeho kariéry - ako mnoho z jeho skôr, možno zakúpiť na Brandlesholme plný triesok v Bury, ktorý je vo vlastníctve babičkou Quigg je Sheila Rowles.

Quigg, ktorý pri teplote 15 žiadal, aby bol vylúčený od Eltona vysoké školy, aby sa mohol venovať svojej vášni pre box, ktorý predtým pracoval v Rowles 'obchode, a je tiež zn ámy svojou babičku ponúknuť voľné časti čipov pre tých kupovať vstupenky na jeho fights.Carl Frampton v Scott Quigg bout dráždivý vyhliadkou po čísla nakoniec sa sčítajú | Kevin Mitchell Viac

Dopyt po mimoriadne konkurenčnom zápas-up medzi dvoma neboli porazené britských majstrov sveta bude takmer určite vysoká, a v dôsledku toho, Bury boxer očakáva rodinný podnik prospievať.

"fanúšikovia, som predať veľa lístkov a vyzdvihnúť zo moja nan je plný triesok," Quigg, 27, povedal.

"zmieňujú svoj plný triesok veľa, že sme , som dostal, to je zaneprázdnený v túto chvíľu, pretože ľudia idú, pretože chcú lístky.Niekedy som ísť dovnútra, ak je treba zemiaky šúpanie získať žetóny idú potom Pomôžem môj nan von, ale okrem toho som bol vždy príliš veľa práce [s boxom].

"The rodina je vždy chippies, a je to len zostal.

"je to stále dobrý obchod, musí to byť vykonané, ale nepotrebuje, aby som si ten plný triesok dobrý obchod, jedlo vyrába je dôvod, prečo je to práca. "

Frampton ohľadu zostáva favoritom na výhru, a Severného Írska vysvetlil, že nielenže sa zvážiť sám, že je lepšie boxer, ale verí, že prítomnosť jeho manažérom, rešpektovanej Barry McGuigan, v jeho tímu za významnú výhodu nad Quigg, ktorého propagátorom Eddie Hearn sa domnieva, že sa zaujíma iba o finančný zisk.

"je to veľmi presná [popisovať McGuigan ako postava otca], ďalej len" 28 -rok-starý povedal. "Nechcem, aby rozhodol svoju vlastnú otec z nej rovnako - môj otec bol na mňa hodný sám. - ale Barry to skvelé pre mňa

" Trochu som s ním žiť, az spustiť on ma chválili a komukoľvek, že by počúvať, že budem mať majster sveta z jedného alebo dvoch zápasov v mojej profesionálnej kariére.

"pár ľudí na štarte sa zasmial, ale Barry to vyzeralo po mne a on stále hľadá po mne.To je rozdiel medzi mnou a ním [Quigg]. Mám niekoho, kto má skutočný záujem, kto sa pozerá po nej. Eddie Hearn miluje zelené [peniaze], a to je všetko.

"Nemyslím si, že by som tam, kde som teraz bez Barry. On ma tam vonku, on mi ešte veľa medializácia ktorá pomohla [rastie] základné ventilátor, keď si vybral tie správne boja pre mňa urobil ponuky pre mňa na celom svete, že ma má dohodu s Al Haymon kto je najmocnejší a najvplyvnejší muž v boxe. Dlhujem Barryho veľa. "


Няма коментари:

Публикуване на коментар