вторник, 11 април 2017 г.

2015 F1 sezóny: Ako si tímy hodnotilo doteraz

F1, však, sa vracia v kúpeľoch tento víkend a deväť pretekov bude zabalený do 14 týždňov, končiť s poslednom kole v Abú Zabí 29. novembra. To je, ako sa tímy darí cez prvej polovici sezóny, v poradí podľa ich majstrovstvá sveta postavenie. Williams ako dažďom rovnako ako grilovanie Mercedes

Náš tím bude vyvádzať na oboch majstrovstvách sveta po tom, čo vyhral osem z 10 pretekov tak ďaleko. Zaslúži si svoj úspech, aj preto, že sú triedy od seba, ale tiež ukázali, že môžu kolísať pod tlakom. Je škoda, že žiadny iný tím bol schopný obťažujúce im na pevných základoch.Williams a Ferrari potrestaní ich zlé štarty v posledných dvoch pretekoch v Silv erstone a v Maďarsku, keď sa presunul z výrobnej linky ako traktory. 21-bodový náskok Lewisa Hamiltona po jeho tímový kolega Nico Rosberg nie je fér odrazom jeho celkovej dominanciu; on viedol na 340 kôl v roku 2015 a zaznamenal 81% maximálnych 250 bodov available.Ferrari

To najlepšie zo zvyšku, ale sú stále viac ako pol sekundy off Mercedes 'krok - a to je veľký rozdiel formula jeden.Významné zlepšenie boli vykonané na motore, ale ešte veľa práce, aby sme na podvozku.

Sebastian Vettel s vyhrá v Malajzii a Maďarsku ukázal, že je schopný produkovať výsledky, ale Kimi budúcej Räikkönen je stále priťahuje špekulácie. Räikkönen zaznamenal 84 bodov menej ako jeho tímový kolega a je potrebné dokončiť s gestom, ak si má zachovať svoj lukratívne seat.Williams

Sú aj naďalej dojem, najmä keď sa pozriete na ich skromné ​​úrovni finančných prostriedkov vedľa veľkorozpočtových tímy, s ktorými sa t rieť kolesá.Majú konsolidovaný však skôr ako kopol na z ich nádherné roku 2014, kedy boli tretí s 320 bodmi, čím za sebou svoje annus horribilis za predchádzajúci rok; Deviaty s piatimi bodmi.

Radi dážď toľko ako grilovanie, však. Pre Williams, vyzerá to, že kyslé dažde a oni rozplynuli v Silverstone, akonáhle počasie otočil. Silverstone nám tiež ukázal, že budú musieť oprášiť svoje stratégiu v najbližších týždňoch.Valtteri Bottas, ktorý nemal všetko po svojom proti Felipe Massa, mohli vyhrať britskej Grand Prix s lepším volanie z jamy wall.Red Bull

Náš tím ide do druhej polovice sezóny povzbudený svojím dvojitým stupňa víťazov v posledných pretekoch v Budapešti. Majú zlepšila ich podvozok, ktorý nevyzeral tak dobre ako Toro Rosso je na začiatku, ale ich skazený motorom Renault stále pripomína niečo, čo našli v Exchange a Mart, cez upgrade na Silverstone.

Daniel Ricciardo, je zjave nie v roku 2014, bol frustrovaný nedostatkom vozidla konkurencieschopnosti.Jeho tímový kolega Daniil Kvjat zlepšila po riskantné štarte a dojem v Monaku, ale aj v Maďarsku, kde jeho stupňa víťazov bol pannu one.Force Indii

Podarilo sa dierovanie nad ich middleweight delenie v posledných rokoch a sú pritom opäť po uvedení v ich B-spec automobilu v Silverstone. Začali sezónu pomaly kvôli rozpočtu starostí a bolo v podstate beží minuloročný vozidla.

Podoba ich vodičov bude tiež dať im dôveru v druhej polovici sezóny. Nico Hülkenberg má vyzeral silnejší vodiča od víťazstva v Le Mans v júni a naozaj upútal pozornosť v Rakúsku, neskôr ten mesiac.Sergio Pérez, ktorý sa objavil silnejší vodiča pred niekoľkými mesiacmi, teraz vyzerá druhý best.Lotus

Lotus bol posilnený ich prechodu na jednotku energie Mercedes, ale peniaze sú krátke a špekulácie, že Renault môže trvať je cez znamená, že ísť do k úpeľov cítiť nepokojný.

oni mali problémy so spoľahlivosťou a Pastor Maldonado naďalej riadiť nevyspytateľne. Jeho tímový kolega Romain Grosjean bol často úžasne v kvalifikácii, ale menej konzistentné rasy days.Toro Rosso

Najzaujímavejšie z menších tímov.V skorých závodoch často vyzeral silnejší - najmä v kvalifikácii - oblečenie, než Red Bull, ich hlavného tímu, hoci oni trpeli problémy so spoľahlivosťou

Max Verstappen, najviac príťažlivý mladý vodič vonku ,. bol štvrtý v maďarskej Grand Prix a má za sebou tím nasledovníkov hovoria o svojich dní sa Sebastian Vettel. Vyzeral tiež veľmi dobré v Číne, ale jeho tímový kolega Carlos Sainz Jr, aj keď zatienená, bol tiež impressive.Sauber

lepšie ako vlani, a to ako s ich motorom Ferrari a ich aero, ale upadli späť v posledných mesiacoch a čeliť náročným druhú polovicu.Marcus Ericsson a Felipe Nasr - ktorý bol skvelý piaty na svojom debutovom disk v Austrálii - boli obaja pevné látky. Tie nutne potrebujú na vylepšenia a nový technický riaditeľ Mark Smith, bude zaneprázdnený človek. Manor sa usilovne snaží držať krok, a to aj McLaren McLaren

Zatiaľ sa im nepodarilo splniť svoje skromným očakávaním. Vedeli, že život by bolo ťažké s novými dodávateľmi motorov Honda - ale nie tak ťažké. Dokonca aj ich "úspech" v posledných pretekoch v Maďarsku, kde sa obaja jazdci dokončili medzi bodmi, môže byť falošný úsvit, pretože Spa a Monza bude trestať ich nedostatok energie. Pri pohľade na Fernando Alonso tlačí svoje vozidlo v kvalifikácii v Maďarsku bude jednou z konajúcich snímok roka.Len dvakrát, v Číne a v Maďarsku, majú Alonso a Jensona Buttona aj hotové.

* Magnussen stál za Alonso v AustraliaManor

Manor Marussia sa usilovne snaží držať krok, a to aj s McLarenom. Ich 2014 auto jednoducho nebol konkurencieschopný a nedostatok peňazí znamená, že idú do druhej fázy sezóny s žiadnu skutočnú nádej na tom o nič lepšie. Iba zostávajúce v športe je chvályhodná po minulej sezóne, kedy takmer potopil aj keď Jules Bianchi utrpel čo sa ukázalo byť fatálne zranenie v Japonsku. Will Stevens všeobecne mal lepší Roberto Merhi, hoci žiadny strelil nejaké body.


Няма коментари:

Публикуване на коментар